Tema: Re: kur Kaune galetu sureguliuoti karbiuratoriu senutei masinai?
Autorius: Fla
Data: 2009-12-23 23:11:58
Aha, sitas gerulis. Na bent jau anksciau buvo, dabar nezinau.

Plius, zmogus is tu kur ir vaizda aplink tai ka tvarko mato,
o ne tik 'kaip ta varzta pasukt'. Pvz. pas mane kadaise turetam
golfe is karto pasake "oj, kas cia padaryta? cia ne taip sujungta
turi but" :)) Kas ten ne taip sujungta buvo jau ne nepamenu :))

--
Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)