Tema: Re: "Traktorininkams"
Autorius: zhaltas
Data: 2009-12-22 17:47:07
keturaciams deda atskira kategorija prie SZ, buvau pries menesi laikytis, bet niekaip nesugebu nuvaziuot pasiimt pazymejimo :)
 200lt oficialiai i kasa, teorinis egzaminas plius praktika lauke su grizliu ;)
Cia kaune tokia situacija ir kainos, misku uredijos institute ar kazkaip ten jis.
TR1-gali su Bkat. TR2- su C.