Tema: Re: Kur keisti vairo kryzme?
Autorius: schaumschlager
Data: 2009-12-20 09:48:59
Ne visuomet. Apie tipini pinigu neturejima nekalbekim - cia viskas aisku.
Pazistu taciau asmeni (pazinties lygis - kartu atsigeriama alaus, kavos,
etc., kazkada pora metu pas ji dar ir dirbau antraeilese, likome GERAIS
pazistamais), kuris nuo 1988m uzsiima pakankamai pelninga GAMYBINE veikla,
idarbines apie 30 zmoniu.
Iki 1995m rudens naudojo VAZ 2106, pagaminta 1979m. 1995m rudeni paprase,
kad jam atvarytu "is Vokietijos ka nors naujesnio". Atvare 1989-1991 tarpo
Toyota Camry universala. Uz lango tuoj ir 2010-ji, o ta Camry jis vis dar
eksploatuoja. Netgi su kiaurais nuo korozijos sonais.
Neturi pinigu? Anaiptol!
Pries bene 2 ar 3 metus net respublikineje spaudoje nuskambejo istorija, tik
saugumo sumetimais nebuvo ivardinti asmenys. Cinkas tame, kad sio piliecio
sunus su draugeliais (visi 15-18m) nusprende, kad reikia pasitoosint
Palangoje. Del drasos uzsuko i Gariunus, nusipirko dujini, dar kazkokiu
"shmutkiu" ir - i trasa.
Kai po 3 dienu ji mentai, tevu prasymu, "parisho" Palangoje, vaikio kisenese
buvo surasti dar neisleisti 52 000 USD. I mentu klausima, kiek gi sunus
turejo pinigu, t.y. - kiek ju dingo is namu, tevas nieko atsakyti negalejo,
klydo +/- 40 000 USD ribose...
Paklaustas, kodel nekeicia auto i naujesni, saugesni, didesnio "lyyygio"
aplinkiniu akyse, atsako - mkan jis dar vaziuoja pakankamai, kiek as is jo
tikuosi. O ka apie mane galvoja aplinkiniai - man nusishikt. Na, gyvena,
tiesa, nelabai kukliai - namelis metru kvadratiniu 350-370 sudarys...
O bet taciau dauguma publikos pirktu mielai, taciau problema kur kas
banalesne - "nera, blee, litu!". Dar ir seneliu, tevu, draugu patarimu ar
karcios patirties poveikis jauciasi - negi atiduosi sunkiai sutaupytus 20-40
klt (o daugiau nelabai ir turi didzioji dalis) uz auto ir liksi plika
subine. Tai ir laiko "juodai dienai", bet, jausdamiesi "igaliais",
nepamirsta kad ir cia ikist trigrasi beigi apdergt ar kitaip
"autoritetingai" prisiukslint kartais ir nuosirdzius siulytoju/pardaveju
variantus...
O, blaiveju ir saltis krecia... gana postringaut, virtuveje laukia
"Gurkentopf" su labai tinkamu siandienos rytui marinatu...