Tema: Re: koki langu skysti naudojat?
Autorius: Mrlz
Data: 2009-12-18 21:10:40
aiskumas.
nu Kaune nesninga kolkas tai ir langai nesipurvina.

O siaip jei rimtai snekant, tai kazkaip labai daug demesio nekreipiu
pirkdamas ta skysti, beveik visada perku skysti is senuku, kazkaip niekad
nebuvo bedu, kad uzsaltu tas skystis ir nebepurkstu ant langu.

--
www.boulingas.net - Boulingo diskusijos