Tema: Re: OT reikia labai FineReader LT kalbu paketo imeskit
Autorius: pezoo
Data: 2009-12-18 15:27:59
as prasau pagalbos o ne pamokslu ka daryt ko nedaryt su destytoju medziaga.
nezinai kokie tikslai- nepamokslauk.
p.s destytojas niekam jokiu isskirtiniu salygu neduoda ir tuo labiau jei JAU
padaryta uzrakinta taio pagalvokim KODEL..

koks tas automatinis darymo irenginys?

kaip minejau tai tekstas pasizymi ir ten jis neskanuotas ar dar kaip.
normalus tekstas kuris neduodamas kopint kaip is kitu pdf.