Tema: Re: Devalvacija Ar gresia cia?
Autorius: Eex
Data: 2009-12-16 08:19:26
matai, sunku lyginti lietuva su lenkija... ten pas juos bent kazkas vyskta.
turiu galvoje pramone kazkokia yra, kazka gamina, parduoda (ne sau aisku).
todel paleidus zlota yra kur jam atsiremti. ir atsireme jis i santyki koki
dabar ir turime. tuo tarpu pas mus tai totalus pravalas. viska ka sugebam
tai pardavineti patys sau. virimas savose sultyse, todel paleidus lita jo
kursas nusestu bala zino kur, nes nebutu kuom ta musu lita paremti. o
situacija sudina, aisku. devalvacija mes aisku pasidarysim, tik per kita
gala (algu mazejimas ir pan.).
kaip ten su rumunija, tai bbz, bet kad chebra ten apsileidus kazkiek tai
faktas...