Tema: Re: Pasmprotavimas apie padugnes
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-14 13:13:50

"pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> parašė naujienų
news:hg567t$48e$1@trimpas.omnitel.net...
> kazkas keisto.
> nes zinau visa kita situacija, kai ekslpotuojant dau daugiau nokianu
> (tikrai daugiau nei 12 komplektu, pradedant Q, RSi, NRVi ir kt) jokiu
> tokiu bedu nebuvo.
> gal kitas klausimas is kur pirkai?
> nes mano zinomu atveju pirta is Egzotikos...

As jau n-iolika metu padangas perku tik Egzotikoje. O kad Q pas mane isejo
saibom ,tai nera ko is ju noreti, nes tikrai bandziau ju islikimo testa :
gal 4 sezonus zmona   aktyviai droze jas, o veliau as nutariau jas dadrozti
ant darbines griuvenos. Tai dar ant tos griuvenos jos atvazinejo 2 sezonus,
bet paskutini sezona jau reikejo kosmetinio remonto joms - su kusackem
nukarpinejau vis islendancius kordo siulus :)
Bet yra buve ir taip, kad 2 ratai per ziema susiraite savaime iki tiek, kad
teko keisti I naujus.