Tema: Re: Kai nesiveda ziema: akumuliatorius ar starteris
Autorius: Donatas
Data: 2009-12-14 12:46:52
Ant klemu kieno ? akumuliatoriaus ? jei taip tai tikrai ne, nes pats buvau
isemes ir vel idejes. O starteris jungiamas per varztais prisuktus laidus,
tai jie, aisku , galejo buti be gero kontakto , bet servise matuojant
uzvedimo momentu akumuliatorius itampa stipriai eidavo i apacia t.y. kazkas
naudojo  daug sroves, todel manau , tikrai nesisuko starteris ir trumpino
akuma.

Gal ir klystu apie masinas suprantu bet ne tiek daug :)  Is tokiu ivykiu ir
kaupiu patirti ;)

Donatas