Tema: Re: reikia patarimo arba kontaktu
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-12-08 21:15:38
mano kašikas (BNW318i) pradėjo panašiai  išsikalinėt - gazuoji benzu, o
apsukos krenta, kuriasi sunkiai. Pradžiai buvo rastas prigaišęs kuro slėgio
reguliatorius - pakeitus, kurtis pradėjo dar blogiau. Su sąlyga, kad dujos
ketvirtos kartos ir jomis važiuoja OK, daugiau kaip purkštukus kaltint
nelabai ką išeina..... taigi, pripylus pilną baką benzino, bankę fuel system
cleaner'io ir pasivažinėjus kelias dienas benzinu - panašu, kad reikalai
pasitaisė. Btw, mirinėjo kaip ir tam Hyundajuj - iš lėto.....