Tema: Re: Q: "meskos sudas", "lipucke"
Autorius: Tomas
Data: 2009-12-06 23:26:19
Stiklo klijai - nu jie lipnus lieka visalaik. Daugelis silikomu bei hermetiku turi minkshtumo nagu paspaudus, bet jie nebelipnus kai sustingsta. Dureliu gumai manyciau nelabai tinka nei vieni nei kiti, nes kiek paciam teko kadaise krapshtinetis apie tas gumas, jos ten budavo ant plasmasiuku pritvirtintos, tokiu T formos, isispaudzianciu kotu i skarda. Bet jei pas tave visgi klijuojasi kokia tai koshe, tai tie stiklo klijai turetu tikti ir laikyti.