Tema: Re: Pamestas/Pavogtas valstybinis numeris CED181
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-25 12:23:54
As irgi pameciau priekini numeri ivaziuodamas I autsotrada Vievyje,
vaziuodamas is zvejybos su chebra. Dar man kolega sako - tau kazkas nuo
masinos nukrito. O masine didele, pilna zmoniu, groja muzonas, tai xren ten
isgirsi.As paziurejau I galini vedrodeli ir matau, kad pervaziavau per
kazkokia tai skarda.Pagalvojau,kad  pas mane ant masinos tokiu daiktu nera
ir nuvaziavau. Ir tik po keliu dienu man bendradarbiai parode ,kad ant
priekinio bamperio nera numerio. Vaziavau I Vievi ieksot, bet xren radau. O
stai tada prasidejo problemos  komisariate - liepe rasyt pareiskima, bet
perspejo, kad galiu but patrauktas  baudz. atsakomyben (uz toki suda?) jei
meluoju ir tie numeriai atsiras .
O linksmiausia tai buvo dar po keliu dienu kai pasiekiciau naujus numerius.
Vel vaziuodamas miskeliu, isgrdau, kad per kazka pervaziavau. Pavaziavau dar
apie puskilometri ir sustojau, nes pagalvojau apie numeri. Ir bl... akurat
vel jo nera! Variau kaip akis isdeges atgal ir pakrumese ieskojau. Po to
spjoviai I grozi ir priperdolinau numeri samariezais prie bamperio.