Tema: Re: shashkiu taiskles, kokios "tikros"?
Autorius: Faktas
Data: 2009-11-25 10:08:05

--
http://sites.google.com/site/autokritinemase/

"Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message news:heiogp$jjk$1@trimpas.omnitel.net...
> su salyga, kad siaucia gripas, namiskiai turi daaaaug laisvo laiko ir mazuosius noreciau pamokyt shashkiu.
> pats esu zaides pagal ivarias taisykles, skirdavosi:
> 1. kaip kerta damke - atsistoja uz 1 langelio nuo nukirstos ar kur nori?

kur nori.

> 2. "nuputimas" ar parodyt priesininkui kad turi kirst?

kas tai? kirtimas privalomas.  vieni zaidzia, kad jei nekerta vistiek turi ejima grizt ir nukirst,
kiti - kad jei nepamate ir nenukirto, tai tą šaškę nuimi nuo lentos.

> 3. "uzsmardinimas" - lygiosios ar pergale?

kai priešininkas negali eit, o tu gali? jis pralaimi.

> ...dar gal yra keleta niuansu, bet dabar neprisiminsiu.

dar tokia keista nesenai pamatyta taisyklė: negali atgal kirst.
kaip sakant: "pirmą kart girdžiu".