Tema: Re: Mitsu. PAJERO 3.2 DiD ar NISSAN PAthfinder 2.5 D?
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-11-23 14:23:18
2007. pataise garso izoliacija, medziagos apdailos salone geresnes,
nesijauti taip kaip darzineje. variklis irgi smagesnis dyzeliukas,
tiesa, man kai juzinau savaite tai vilniuj 17 valge, nors ten buvo
vienas is pirmos siuntos, tai po to jam kazka programino.

2003-4 jau vien duru uzsidarymo garsas primena kad is kishenes zhagre
kysho :) ir siaip siuobuoja kaip ozys.