Tema: Re: Sheriff ZX-900
Autorius: KaroliS
Data: 2009-11-22 13:51:38
primesk toki scenariju, tavo automobilis stovi kur nors netoli vietos kur
pastoviai eina zmones, kiauksi pastoviai, signucha su dvipusiu rysiu,
kiauksi ir kisenej, pirmus 5 kartus soki pazet kas vyksta, po to uzknisa
pradedi ignoruot, 6 karta tau iskala langa o tu galvoji:"aj vel kazkas pro
sali ejo ,false alarm", mano manymu naudos jokios apart nervu tasymo