Tema: Re: ka brolog galit pasakyti apie ses masinas
Autorius: pragäras
Data: 2009-03-12 00:34:24
bet tai butina cia issikalinet? normaliai zmogus paklause, tai tik zhegonskas i tema atsake ir viska teisingai surashe. galima tik pridurti, kad reikia kupe ir galini valytuva ziureti, nes jei perpista, tai oro srautas ji kelia, tai megvatai krenta ir ryja ziauriai tada. siaip ciotkos abi masinos, jei priziuret ir mylet