Tema: Re: Ford Mondeo nuo 2007 +/-
Autorius: RD
Data: 2009-03-10 09:45:52
Zee wrote:
> Sveiki,
>
> ziurinejuosi sau automobiliuka. Teko pameginti naujaji Ford Mondeo  2.0
> dyzeliniu varikliu. Man asmeniskai paliko visai nebloga ispudi lyginant su
> senuoju Mondeo. Noretusi ka nors isgirsti suzinoti apie sio automobilio
> eksploatacijos pliusus ir minusus.
>
> Is anksto aciu uz nuomones.

Vazineju jau virs metu.pralekiau  30 kkm.
2,0 benzas. Minusai : Keistai dirbanti klima(beveik nereguliuojanti
ventiliatoriaus greicio) ir daugiau kaip ir nieko neturiu pridurti.
Sugede niekas nebuvo ir vis dar niekas nebarska :)

Kazka girdejau kad pas dyzelius nuo lietuvisku kuro pistoletu
neatsirakineja tas kuro bako kamstis-uzraktas.Pas mane benzas tai viskas
tvarkoje.

pakaityk
http://mondeoclub.ru/forum/index.php?s=7de25da96fdba920a1969734aa053705&showforum=34

ten daugiau rasi apie ivairias problemas kuriu pas mane nera :)