Tema: Re: daro tvarka
Autorius: Romas_M
Data: 2009-11-18 12:50:47
sekant sita logika - mano automobilis darau ka noriu - statausi kilovatinius
halogenus, kad kelia geriau matyciau, vazineju be duslintuvo, kad geriau
trauktu...
siaip nepritariu tuvlitos idejoms, is tikruju yra daug kitu svarbesniu
dalyku, kuriuos jiems reiketu igyvendinti, kad ir mineta carfax analoga