Tema: Re: OT ka ten gamina......
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-11-17 19:31:24
šitoj vietoj pirma mintis tamstą pavadint kvailiu ir ne kitaip.....

Jei reikia motyvų - turbūt dar kai kas atsimena kaip prie Platelių sankryžoj
žuvo bene 6 žmonės. Ir prieš tai nelabai seniai žuvę buvo žmonių ir dar
krūvą kartų. Kasmet praktiškai. Pažystami irgi tik laimingo atsitiktinumo
dėka aplaužytais kaulais atsipirko. Tas pats ant to paties kelio ties
Plunge. Dabar ten žiedai. Statistikos nemačiau, bet esu beveik tikras, kad
net sužalotų ten daugiau nebuvo ir vargu ar kada bus.  Tuo labiau -
nuvažiuok į Skandinaviją, pažiūrėk kiek ten žiedų. Ir nieko, niekas
nesiparina, visi nuvažiuoja kur jiems reikia.

Gal ir kelio žymėjimas kur miegančius žadina, irgi nesąmonė? Gi normalūs už
vairo nemiega, o dabar važiuoji, netyčia užlipi, miegančią šeimyną žadina?

Dainius.