Tema: Re: Dengti ar nedengti auto
Autorius: Tomas
Data: 2009-11-16 12:55:27
Tai kad tolko tai... ka ash zhinau. Lietus sniegas per zhiema stogui kapotui durelems nieko nepadarys. Mashina pradeda puti ne tada, kai vandens lashas ant jos nukrenta, o tada, kai blogai ventiliuojamose ertmese prisikaupia dregmes, shlapio purvo, o jei dar su druskyte........ :) Ir pastoviai eda, eda ish vidaus, o ne ten, kur dazhyti lakuoti pavirshiai.  O apdangalas - jis nebent nuo dulkiu, nuo saules poveikio dazhu sluoksniui. Bet kiek ten to poveikio, jei vistiek didzhiaja dali savo gyvavimo laiko mashina bus dulkese ir ant saules.