Tema: Re: BRC dujos vs ADS
Autorius: nepasikartos
Data: 2009-11-10 14:52:03
IMHO, reikt klausti - katra kontora utikrins profesionali prieir ir sistemos sureguliavim, jei kils nesklandum? asm.pastebjimu, tingi iekot ir D.Ries BRC problemos (+15% duj nuo vidutini snaud tokioms auto pastoviai). Geriau klausk - kas gerai ds + gerai sureguliuos?

taip pat, kai reikjo sskait irayt, tai "BRC Vilnius" 3 sav. utruko. taip kad, kaip pairsi...

---
Zinute patalpinta is http://read-newsgroups.com/