Tema: Re: ar dar buna vienkartiniai leidimai nuvaziuot i apziura
Autorius: kewle migyje
Data: 2009-11-09 22:18:07
...šian atskrendu prie tuvlitos šlagbaumo - stovi mzp oktavia ar pan. O, galvoju, tokius gudručius kaip aš gaudo. Matau, vienok, kad tik keleivio sėdynė užimta.... hmm. Viduj tuvlitos bardakas - keleivio kolega prieš įvažiavimą į skaistyklą užvedinėja dujinį praėjusio amžiaus sceniką. hui užsiveda.... :) Matyt ir jam reik liBduko. Su uniforma, liemene, pistoletu ir antrankiais. tarnybos metu... Galvojau dar paskambint, kur reik, ale man Zeitnotas buvo, tai padariau dingau (prieš tai greitai ir neskausmingai praėjęs procedūrą)...

--
'(oo)'