Tema: Re: Ford Fiesta 1.8 TD 2001 prastai sildo
Autorius: Marko
Data: 2009-11-09 13:42:27
nuimi griztamaja zarnele kuri eina i issipletimo bakeli ir paziuri ar bizena
srovele ar jokio veiksmo. aisku motors uzkurtas turi but :)
jei pavz pas tave vietoj 5 pompos sparneliu like kokie 2, tai tau nesudaro
cirkuliacijos o va kai nuolatos kocioji trasoj jau ir samatioku kazkiek
judesys vandens yra. o pompa pats gali nusiimt ten stebuklu nera. ir kai
tikrinsi pompa ikisk virbala ir pasuk pamatysi ar sparneliai uzsikabina ar
ne ir t.t.
geru darbu!