Tema: Re: macete
Autorius: Anfora <k750moto(trinti)@gmail.com>
Data: 2009-11-06 11:28:31
as panasia ir planavau susilebedint, is pjuklo skirto metalui pjaut,
pagalandi ir pamirsti, o ir navarotas, vienam gale asmenys, kitam pjuklas :)
ale briedzio ragas kale raga :D jau buvo atpjautas ir i dvi dali padalintas,
bet, matyt, kazkaip kojos uzaugo ir isejo... medine rankena darytis kazkaip
nesolidu, norejosi iskirtinio daigato, o jei jau neiseina, tai tex pirkt
fabricna produkcija.
apziuresiu pradzioj tas ermitrazines ir bauhofines, tada nuspresiu... o kad
reikia, tai ir vakar isitikinau, kai karpi-parsiuka su peiliu gabalais
dalinau... su kirvuku butu irgi nepatogu.