Tema: Re: oro srauto daviklis
Autorius: kudashius
Data: 2009-11-04 22:38:33
Carb cleaner vadinasi. Po spaudimu, tad uztenka gerai nupurksti davikli ir
tiek. Butelka 10-15 lt. Tuo paciu rekomenduotina ilyst ir aplink oro sklende
isvalyt (pvz. laisvos eigos daviklis pas kai kuriuos stovi labai salia).
Siuo metodu esu isgydes daug ir tikrai labai keistu ligu

--
www.retrorent.lt
retro automobiliu nuoma