Tema: Re: Bauda uz stovejima nesusimokejus
Autorius: LY3BHY
Data: 2009-11-04 19:24:13
Ana ketvirtadieni radau rysku raudana lapeli (buvau Kaune) jog bus labai
blogai, nes stovejau nesusimokejes.
O nesusimokejau nes ten kazkokias korteles tepriima.
Ar sius ta "bus labai blogai"i rajona
Ir, kas sluksciausia" kazkur nukisau ta lapeli ir niekaip rasti negaliu -
paskambinciau, pasiulyciau 6 Lt vietoj triju ..
..