Tema: Re: Raktas/pultelis
Autorius: Blinda
Data: 2009-11-04 08:37:21
ir jei nepades?

Ar keiciant baterija kokiu nors kodu nenumusiu?

Esu karta prisizaides :) Nuduso bankinio kodu generatoriaus baterija, tai
primeciau reikia pakeisti, nunesiau laikrodininkui, jis paeme ir
pakeite...... o reikiamu koduku daiktas neberode, tai vos iprudijau bankui,
kad ivyko nelaimingas atsitikimas, nes sugadinto jie nekeicia, reikia moketi
kaip uz nauja :)