Tema: Re: Klaida prietaisu skydeli
Autorius: news.omnitel.net
Data: 2009-11-03 07:15:17
Na siandien reiks nuvaziuot i Baltieva, prijungsiu prie kompo pazesim.
Liamda vis metydavo klaidas, buvau jau nusiteikes ja keist. O kas liecia
dujas ir liesa misini tai ir neatmestina. Pavasari man siektiek paliesino
misini, vasara bedu nebuvo, bet va gal ziema tas ir islindo.
Aciu visiems atsakiusiems :)