Tema: Re: duobes-kasko-kelininkai
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-11-03 03:09:55
Sitokiu atveju kelias: Isitikinimas, kad duobe nepazymeta, kad neskridai 200kmh ir t.t. >Policija(dokumentai, irodymai)>Ekspertai(gedimo, masinos ivertinimas)>Teismas(savivaldybe, nes ju kelias)....teismas...teismas..buffering..loading..teismas... >[po metu ir keliu menesiu](mano atveju) pinigai ir baisingai pakyletas teisingumo jausmas laimejus pries savivaldybe :)

P.s. cia mano nueitas kelias, ir eiciau dar karta jei vel duobe rasciau :)

www.videocut.lt - Pigus video montažas!