Tema: Re: uztamsinimo pleveles ibrezimu salinimas
Autorius: dariusia
Data: 2009-11-02 10:55:22
Greiciausiai kaltas keitiklis( maitblokis).Reik ardyt ir ziuret ar gamlima
ta keitiklis suremontuot ar iekot naujo. Kainuotu nuo 50 iki 150 Lt.Jei
kauen galeciau zvilgtelt. Jei kitam miesta tai turbut tik nupirkt uz
sutartine kaina.:)

--
Darius Pečiulis
Biuro technikos inzinierius

HP,Canon,Samsung,Xerox biuro techniko remontas, kasečių pildymas.
LCD monitoriu remontas.
Skaitmeninės spaudos darbai.

http://www.skelbiu.lt/prekes/dariusia