Tema: Re: masinos pardavimas su igaliojimu
Autorius: KEdas
Data: 2009-10-31 19:49:02
Aš šią savaitę panašiai pardaviau.
Trečiadienį pasirašėme pardavimo sutartį (ant regitros blanko),
ketvirtadienį sutartį užregistravau regitroje (tech. paso ir mašinos
nereikėjo) ir nuo to momento mašina jau ne mano. Šiandien naujam
savininkui atidaviau tech. pasą, mašiną ir pasiėmiau pinigus.
Tokia tvarka galioja sandoriams iki 50000Lt