Tema: Re: Ar yra kas medziotojas?
Autorius: Sauliusv
Data: 2009-10-30 13:24:51
Tai bureli buvai susirades nomenklaturini.
Shvogeris bureliui priklauso - veza pasharus, rupinasi.
Burelyje visokiu zmoniu yra: ir buves kolukio pirmininkas, ir paprastas
zmogelis. Mishkas nekazkas bet shernu, elniu yra.

Aishku nepalyginti su Krekenavos girinkijos AMB medziokles bureliu. Praeita
savaite buvo pirma varymine medziokle shiemet, tai sake prishaude visko ir
daug.
Po to gere medziotojai... Varovai samdomi gauna po 20 uz varymus, o eiguliai
vietiniai for free varo. Ir  po to dar privalo zveris surankioti, suvezti,
apdoroti :-(
Jei kas negerai - girininkas 3.14zdiulei atrasho - tas del kedes bijo.

AMB atveza dzipas iki elektrifikuoto bokshtelio, ilipa senukas, pashaudo,
mygtuka skambucio paspaudzia - dzipas vel atvaziuoja ir paima. Nezinau tik
ar shikart dalyvavo, nepaklausiau.

Sauliusv