Tema: Re: rakto gamyba
Autorius: Feniksas
Data: 2009-10-29 00:28:43
Zjb ten ta prekeiviu veisle - jei siaip slampineji, vdrug kazka gero
surasi, tai jie lenda i akis, uz 5Lt puse savo slamsto atiduotu, bet
kai konkreciai surandi ko reikia, tai prasideda legendos, apie
nuostabu ukrainietiska zviagzdziu pliena, kainos kaip uz aukso
turincia elektronika. Jei pasakai, kad per brangu tai tipo
"nihochesh - nibiri", tada nusiperki uz panasia kaina senukuose, o
kita sav gali ta ka ieskojai + dar 10 slamsto vienetu pusvelciui
nusipirkt.