Tema: Re: TA anksciau laiko
Autorius: RiP
Data: 2009-10-27 19:17:32
praeidinejau Kaune pries kelis men.
tech.pasa pries TA pasikeiciau, manau TA nevisai durni dirba, kad nepamatytu
jog dujos yra (uzpilimo anga iskart matosi..)
keiciant tech. pasa reikejo spravkes, kur surasyta kam ir kas montavo, duju
yrangos komponentai, su sertifikavimo numeriais, kad  vairuotojui pravestas
instruktazas ir isduotas pazymejimas jo nr. , ta pazymejima ir reik turet,
dar baliono lapa kaskoki turejau (cia viska duju montuotojai dave)
paskui regitroj bicas ilgai ir nuobodziai ieskojo savo storoj papkej
kontoros, kuri man dejo dujas (gilioj provincijoj), taigi dujininkai turi
but oficialus.