Tema: Re: Padangu montavimo sezonas?
Autorius: Renookas
Data: 2009-10-23 10:10:15
tiesa sakant efka, nesitikiu didelio bumo nes prima karta tokioj vietoj.
kitas dalykas dar nepamaciau as todidelio bumo niekur apart tu triju
slapdribos dienu, taip pat egzotikos kur dabar irgi eile lyg issirikiavus. o
visur kitur kur vaziuoju nosis krapsto, taip pat per aplinkinius
pasiklausinejus gaunu ta pacia info. Todel as nestresuoju, man tik idomu ar
cia taisykles pakeistos ar cia to serviso ismislai. O mano aasmeninis
verslas ar jis susksis ar ne, tai nuo daugelio faktoriu priklauso. beje
negaleciau pasakyti kad pas mane taip mazai atvaziuoja, be abejo norisi kur
kas daugiau. Bet konkurentai is kitos gatves puses labai nervuojasi kai eile
pamato. tai istorija gana juokinga bet kartu ir graudi jau nutiko.. negali
zmones susitaikyti kad klienta spas mus atvaziavo.

P.s. kad pats darbo turi tai maciau:) nrejau uzkalbinti, bet nusprendziau
netrukdyti:)