Tema: Re: req ratu suvedimas Vilniuj
Autorius: Daliokas®
Data: 2009-10-22 10:20:48
na man tai Arxas gerai padare(tiksliau as patenkitas rezultatu) ir kainavo
60lt. Po sarnyro keitimo lygtais i desine mego traukti, tai ir vaira i vieta
pastate ir nebetraukia.
Kiek zinau ten kaina eina iki 80, t.y. vienai asei 40 lt, o toliau viskas
priklauso nuo darbu kiekio, o kaip jie apskaiciuoja ta kieki tai nzn.

--
Daliokas®
BMW E39 '01 125 KW