Tema: Re: Q: atsiliepkit, kas cia raset del draudimo be zalios kortos
Autorius: egis
Data: 2009-10-22 09:37:10
na bet buto pardavimas juridishkai suformintas? naujieji savininkai kadastre yregistravo nuosavybe? Aisku as buta pirkau metu taip pries 7, ir sudarinejau/perrasinejau sutartis su visokiom vst, lt dujom , vandentiekiais- tai kazkur  nuvaziavau praejus daugiau nei 3 men po buto pirkimo- vietines moteraites nepiktai paburbejo, kad pazeidziau kazkokius ystatymus, kad gali baust- mol sutartys privalomos perrasyt iki 3 men nuo pirkimo ... galbut praktika dabar jau kitokia, bet man rods jei naujasis savininkas nemoka uz siluma, tai jau jo problemos ... ir jei silumininkai perduos skola administruot anstoliams, anie patikrins per kadastrus_radastrus kas ten kaip ...

--

egis
Omega bmv6 '94 +LPG