Tema: Re: kur pirkt padangas Kaune?
Autorius: Renookas
Data: 2009-10-20 13:45:20
vakar turejom klienta su naujom padangom ir naujais lietais ratlankiais. tik
svareliu stakles po ne maziau 100g prase. viena rata net ir 170. Su
visokiais bandymais sumazin berniukai iki 160g. galiausia atgal i aleksoto
turgu "naujos" pakeisti isvaziavo. Man paziurejus padanga kazkaip nelabai
tikejosi kad ji nauja pagal savo jusdesi.