Tema: Re: nemasinos remontas
Autorius: Povilas
Data: 2009-10-20 08:59:35
Zmona turi kazka is sitos serijos "ne masinu" -Megane Scenic.Tai drystu
itart,kad pakaba ten identiska.
Gasdino ir mane cia zmogai apie tai,kad torsionas labai baisu,bet
pasirode,kad uzteko tik ju salenbloka pakeisti.Tai netgi tokie
"nebrangininkai" kaip Melga ir tie sugebejo tai atlikt uz 120 lt + 60 lt uz
pacius salenblokus.
Kas link amortiku ir kitu detaliu,tai jeigu yra nors maziausia galimybe
remonta atlikt artimiausiame lenkiskame servise,tai ir vaziuok i ten,nes
kainos skiriasi kelis kart.Kaip pavyzdi galiu pateikt ,kad uz galini SKF
guoli ta pati Melga paprase 560 lt,Paneriu g-je paminejo apie 500 lt suma,o
Olsztyne uz SKF guoli sumokejau 320 PLN + pakeitimas kainavo 18 PLN (kas
litais isejo 274 lt).Teisybes delei pasakysiu,kad veliau ir Vilniuje pasiule
noname guoli uz 270 lt,bet uz tai pas mus pakeitimas kainuoja ne 18 PLN,o
keleta kartu brangiau,nes gi reikia ir ratus dar nuimt pries keiciant
guolius,o uz tai irgi reik paimt pinigus :(