Tema: Re: Panoramos kartodromas
Autorius: Korke
Data: 2009-10-16 16:26:27
plytinej bent man labai svorio skirtumai jauciasi, kai dziusnas ant posukiu
praejimo pasiveji, o ant finiso starto tiesiosios rukai....
panoramoje kai posukiu daugiau tai vaziavimo taktika labiau counts, aisku
jei vaziuojama saziningai (t.y. jei anas spejo ilist i posuki savo nosim su
lyg tavo nosim - nedauzt jo)