Tema: Re: nenoriu C5
Autorius: kewle migyje
Data: 2009-03-06 00:53:09
gal nuvarytą arklį įkišo :)

mano patirtis su jais netokia jau ir didelė
Nu va bet su teisinga pakaba (šviežiai perrinkta po pusantro šimto kkm ridos) yra tekę su tokiais daiktais pasivažinėti ir palakstyti tarkim Molėtų rajone. ESP nebuvo tam aparate (varinėjau su dvynukais - du aparatai beveik analogiški buvo po ranka). Prisipažįstu - viršydavau leistiną greitį. Saugu bet su juo kažkaip.

--
'(oo)'