Tema: Re: Hondoms kazkoks kitoks vairo stiprintuvo skystis????
Autorius: bomanz
Data: 2009-10-14 19:21:40
E=MC^2 wrote:
> Na siaip siai akimirkai niekur nebega. Paziurejau - spalva raudona.

Man Danushis požiūris patiko- gamina tą patį aušinimo skystį keturių skirtingų
spalvų. Jūsų mašinoje mėlynas- turime. O jūsų žalias? turime ir žalio :)

Hidraulinių skysčių spalvos ne tokios įvairios, bet vis tiek skysčio spalva
nieko nereiškia. Pasiklausk kiek kainuoja originalus, o po to pagalvok- ar verta
sutaupyti kokius 30Lt, pilti neaišku ką ir rizikuoti vairo stiprintuvo remontu.
Remontas kainuos žymiai daugiau, sugaiši nemažai laiko ir dar neaišku, ar
remontuojant kolonėlę nesugadins dar ko nors.