Tema: Re: dirbtiniai usai ir panasus stuff'as
Autorius: Jesus
Data: 2009-10-07 09:43:37
Spaudos rumuose vilniuj kazkur yra labai gera skyle kur galima gauti visko
issinuomoti. kaukiu kazkas vadinasi. gal kaukiu nuoma nepamenu. ten galima
gauti visko nuo treninginio urlagano su dideliu kryzium iki mauzerio su
akiniais storais. ir kainos nesikandzioja. is ten visada nuomuojuosiu bet
niekad nebuvau nes man atveza kolega tuos rubus kai reikia pats parinkdamas

jesus