Tema: Re: pageltusios lempos
Autorius: bomanz
Data: 2009-10-06 20:08:11
Dainiushas wrote:
> kiek palikai už helas?
>
> Beje, spindulį formuoja stiklas....kai visas matinis, tai blyną ir daro

490Lt už vieną H1/H7 nelęšinę. Stiklas iš pažiūros plokščias, mano kuklia
nuomone spindulį formuoja tik reflektorius. Sudominai, reikės pažiūrėti pro
lempos skylę- laužia kiek nors spindulį ar ne.

Abiejų farų stiklai matiniai maždaug vienodai. Bet jei geresnę seną farą
palyginti su nauja, tai V formos perėjimas iš šviesos į tamsą išsiliejęs tik
šiek tiek daugiau. O fara kurią teko keisti piešė ant sienos tik tokį tolydų
tamsėjimą kylant nuo apačios į viršų. Lyginant abi senas faras blogesnės
reflektorius atrodo kiek pabalęs. O gal reflektorius deformuotas, nes pakreipus
lizde lemputę spindulio forma pagerėdavo.