Tema: Re: Opel astra bakas
Autorius: Velnias
Data: 2009-10-05 20:21:24
Gal ir isbego kur pro alsuokli, bet man Astrai G benzui buvo gryztama
slangute prie bako nuo senatves suskeldejus ir pro ja begdavo pilna baka
pripylus. Kad nebegtu reikejo nedapilti kokiu 5-7 ltr. Sutvarkyti nespejau,
nes suduzho biski ta Astra...
Jeigu cia kaip supratau pirma karta pilna baka pripylei, tai pasiziurek kad
nebutu tas pats, matosi ir be duobes diena pro kur bega.