Tema: Re: Taksi apipisinejimai
Autorius: kastisv
Data: 2009-10-05 12:09:17
tai beveik visi taksistai pabasiai daro. kazkada su draugeliu lenkem viski
pas mane. jau kai reikejo jam varyt namo, prisedo prie kompo. per google
maps paziurejo kiek tiksliai iki jo namu km ( vaziuojant keliais
marsrutais).  taigi per toliausiai jau gaunasi lugiai 12 km. buvo iskviestas
taksi kuris jama po 1.5 lt. kai nuvaziavo iki vietos, taksistas sako 30 lt
:)   buvo duota 20 lt ir taksistas graziai pasiustas nx.