Tema: Re: pora klausimu
Autorius: Eex
Data: 2009-10-02 12:25:21
man rodosi, kad sprogimas, tai kai medziaga (siuo atveju butu benzo ir oro
misinys) ima degti visu turiu vienu metu. manau, kad variklyje kuro misinys
dega labai netoli tos vadinamos sprogimo ribos. nes kitaip issimestu labai
daug kuro, jam nespejus sudegti, arba atvirksiai, susprogdintu cilindra. nu
gal nesusprogdintu, bet tos smugines bangos ne i nauda tikrai.