Tema: Re: didesnio pravazumo auto moteriskei
Autorius: monas
Data: 2009-10-01 13:07:45
Visada yra alternatyva nusipirkt brangu mersa ir vazinet kol suges viena
karta, nes neliks bapkiu net remontui is to "pigiai islaikomas/negendanis
beveik niekada". Geriau jau tegu sugenda du kartus per metus nestambiai negu
viena karta per 3m bet taip kad atsimojuosi kalna $. Be to labai daznai
"taupos" tipo automobili pasiemes susimoki kaina viena, o skirtumas tarp
"taupos" ir "ne taupos" auto buna tokia, kad ta "taupos" pavyksta kapitaliai
suremontuot ir dar likuti i banka pasidet ateities gedimam salinti. Dar
reikia ziuret i km skaiciu ir vaziavimo kultura. Ne retai "taupos" tipo
automobiliukam tenka "sunkiu tapkiu" savininkai kurie buna pakankamai tingus
vaira prasukant pro duobes. Na ir kam cia vargintis, juk vairuoji "taupos"
automobili uz kuklu biudzeta, kas cia tokio kad ikalsi kur ar ilenksi, gi
px. O tas kuris perka "ne taupos" auto vaziuoja ir bijo kad neduok dieve kas
nutiks, vaziuoja akuratniai ir garbingai. Nors tiesa, esu mates viena
veikeja kur statybai naudojo A6 avant 2005m 2.5TDI cementui veziot :D