Tema: Re: Kelione per Lenkija
Autorius: svyt
Data: 2009-09-28 15:55:50
nu as lenkijoj uz 30 litu pernakvojau normaliam motelyje su dusu, teliku,
apacioj bariukas, dar bilijarda su lenku sumeciau (biliardas, maistas ir
alus atskirai, bet nedaug) Cia vieninteli karta moteli nakvojau, kai masina
sugedo ir laukiau kol detale atves, daugiau neteko, nu gal iskyrus zakopanej
kiek pamenu kambarys berods nuo 25 zlotu, bet mes kempinge sutarem uz 10 lt
parai masinoj miegot (palapine vos brangiau butu, arba masina uz vartu
palikti). O siaip, mano pikapas, vaziuoju kol uzsimanau miego, sustoju bet
kurioj degalinej atlenkus sedynes ir priputus ciuzini visai patogi lova
gaunasi, tai pamiegu ir tolyn, beje lenkijoj daug kas nakti lengvose
masinose degalinese miega.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.