Tema: Re: Demisezoninės padangos - geriausios?
Autorius: svk
Data: 2009-09-27 23:39:11
Na su Ultragripais važinėjau kokius tris sezonus - 2,5 žiemos ir 3 vasaras.
Taip kokį 40-50 tūkstančių km.
Trečią sezoną jau nelabai buvo. Bet įvertinus, kaitaliojimą, įsigijimą
žieminių-vasarinių, aš geriau kas du sezonus jas keisiu.

"Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> parašė naujienų
pranešime:h9obne$814$1@trimpas.omnitel.net...