Tema: Re: R14 185/65 2vnt, vasariniu, apynauju
Autorius: kastisv
Data: 2009-09-26 09:59:56
saunu kad gavai pazyma is GD, nes niekas kitaip nepatiketu. pasiulymas is
mano puses buvo visiskai aiskus, 150 lt uz abu ratus su diskais. o kiek
kainuoja padangos ir uz kiek sitos buvo pirktos as zinau gerai. bet matau
Tamstai reikia pasirodyt labai mandram. sekmes perkant rimi ir tt. sunku
turetu but gyvent su prisiuta galva ir dar su pazyma, nes ja nuolatos reikes
visur rodyt...